29 Αυγ 2011

REDPLANET.GR | Γέλεν: "Τρελός θα ήμουν αν δεν ήθελα Ολυμπιακό"

Ο υποψήφιος μεταγραφικός στόχος των ερυθρολεύκων για την θέση του επιθετικού, Ιρένεους Γέλεν, σε δηλώσεις του τόνισε πως θα ήταν τρελός αν δεν ήθελε να έρθει να παίξει ποδόσφαιρο στον Ολυμπιακό.
Ο Ολυμπιακός ψάχνει για επιθετικό και όπως όλα δείχνουν έχει καταλήξει στην περίπτωση του 30χρονου Πολωνού διεθνή, Ιρένεους Γέλεν, ο οποίος έχει μείνει ελεύθερος από την Οσέρ. Ο ταχύτατος στράικερ μίλησε για το ερυθρόλευκο ενδιαφέρον προς το πρόσωπο του, επισημαίνοντας πως θα ήταν τρελός αν δεν ήθελε να έρθει στον Πειραιά ώστε να παίξει ποδόσφαιρο.

Ο Ιρένεους Γέλεν σχολίασε τα εξής: "Ποιος δεν θα ήθελε να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό; Είναι ένας μεγάλος σύλλογος που παίρνει σχεδόν κάθε χρόνο το πρωτάθλημα και αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ. Τηρεί όλες τις προϋποθέσεις για έναν ποδοσφαιριστή που έχει μεγάλες προσδοκίες. Θα ήμουν τρελός αν έλεγα ότι δεν θέλω να πάω στον Ολυμπιακό. Ξέρω και εγώ για το ενδιαφέρον και περιμένω να δω αν τελικά θα είμαι εγώ η επιλογή του ελληνικού συλλόγου".

πηγη : REDPLANET.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου